artilex.nl
Aanmelden
  |  
Verzendbeleid
  |  
Contact
  |  
FAQ
  |  
aanbiedingen
NL

Verzendbeleid

gratis verzending bij een bestelling boven de 75 euro*
10 KORTING
bij een bestelling vanaf 250 euro

Veilig en prive

winkelen in een met ssl beveiligde omgeving

Klantenservice

Wij staan klaar om uw vragen te beantwoorden!
25 KORTING
bij een bestelling vanaf 1000 euro

Garantie

artilex.nl geeft minimaal 6 maanden garantie!
artilex.nl
 / 

Reparatie

reparatie volgens RMA procedure

Ondanks het feit dat artilex.nl alles in het werk stelt om producten van goede kwaliteit te leveren kan het bij uitzondering toch gebeuren dat u een defect product heeft ontvangen. Via de RMA procedure zorgen wij voor u voor een nette oplossing.

Bij artilex.nl wordt uw RMA-zending binnen 30 dagen afgehandeld en teruggestuurd.

geen garantie toch repareren?
Indien uw product buiten de garantie valt en u uw product toch wilt aanbieden ter reparatie, dan kunt u ook gebruik maken van de RMA procedure. We zullen dan na ontvangst van het product en de compleet ingevulde RMA formulier een offerte maken mbt de reparatiekosten. Uitsluitend na uw goedkeuring vindt dan reparatie plaats.

  1. melding
    Eerst neemt u
    Contact
     met ons op om een RMA-nummer aan te vragen.

    Dit RMA-nummer dient op alle meegestuurde paklijsten en RMA-formulieren te worden vermeld, alsmede op de doos waarin de goederen worden verzonden. Aan de hand van het RMA-nummer kunt u telefonisch vragen stellen over de afhandeling van de zending.


  2. klachtomschrijving
    Duidelijke klachtomschrijving + RMA-formulier meesturen.

    Per artikel dient een zo duidelijk en uitgebreid mogelijke klachtomschrijving te worden meegestuurd ("defect", "doet het niet", e.d. wordt NIET geaccepteerd). Het RMA-formulier is een lijst waarop elk artikel afzonderlijk staat vermeld (merk + typenummer), met serienummer en bijbehorende klachtomschrijving.


  3. verzenden en kosten
    Alle goederen dienen op degelijke wijze verpakt te worden.

    Bij alle RMA-zendingen geldt dat de verzendkosten naar artilex.nl voor uw rekening zijn. Indien binnen de garantietermijn een klacht gegrond is, komen de voorrij – en/of retourverzendkosten voor rekening van artilex.nl.

    Retourzendingen op kosten van artilex.nl kunnen uitsluitend plaatsvinden als het product bij de oorspronkelijke aankoop ook verzonden is door artilex.nl. Het verzenden kan niet naar een ander adres waar meer kosten voor zijn, tenzij de klant het verschil bijbetaalt.
    U kunt het product niet afgeven en/of ophalen.


  4. reparatie en kosten
    De afhandeling van uw zending.

    De artikelen worden slechts getest op de juistheid van de bijgeleverde klachtomschrijving. Producten worden alleen vervangen als er een defect geconstateerd is. De afhandeling van uw zending neemt in de regel 30 dagen in beslag, vaak zelfs minder.
    Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant. Uiteraard nemen we dan eerst contact met u op om in overleg de afhandeling te bespreken.
    Indien een klacht gegrond is, beslist artilex.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen. Is hetzelfde product niet meer aanwezig omdat dit niet meer wordt gemaakt dan zal een gelijkwaardig artikel worden aangeboden.

    Indien van het defecte artikel nog een nieuw exemplaar aanwezig is zal altijd tot vervanging van datzelfde artikel worden overgegaan, het ruilen naar een ander product is tijdens een RMA procedure dus niet mogelijk en kan uitsluitend aan de orde zijn als een product niet meer gemaakt wordt en/of leverbaar is.


snelle afhandeling
Alle naar artilex.nl opgestuurde RMA-artikelen dienen te zijn voorzien van een duidelijke, begrijpelijke en zo volledig mogelijke klachtomschrijving. Wanneer u uw RMA-artikelen voorziet van heldere klachtomschrijvingen levert u dat twee duidelijke voordelen op:
  1. Hoe specifieker de klachtomschrijving, hoe gerichter (en dus sneller!) wij uw artikelen kunnen testen; des te eerder is de procedure voor uw RMA-zending dan afgerond;

  2. Met een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving verzekert u zich ervan dat het door u geconstateerde defect ook bij ons geconstateerd wordt. Alle RMA-artikelen worden bij artilex.nl getest op grond van de klachtomschrijving; kan de klacht door ons niet worden bevestigd, dan wordt contact met u opgenomen mbt het retourneren van het product op uw kosten.


In geval van een zending zonder RMA-nummer, zonder kopie factuur, onvoldoende gefrankeerde zending en/of niet goed verpakte zendingen wordt uw aanvraag geweigerd!

artilex.nl
 geeft 3 maanden garantie op de door haar verrichte herstelwerkzaamheden.

WINKELWAGEN
artikel|prijs|totaal
Uw winkelwagen is leeg.
Artikelen (0)Prijs in euro incl. BTW
totaal 0,00
Nieuwsbrief van artilex.nl
Aanbiedingen en kortingsvouchers als eerste ontvangen!




Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden.
Afmelden van onze nieuwsbrief
is altijd mogelijk.
Betalingsmogelijkheden bij artilex.nl
Volg en vind artilex.nl





artilex.nl
  |  
Aanmelden
  |  
ALGEMENE VOORWAARDEN
  |  
Contact
  |  
FAQ

2014 artilex.nl - Web design by Made in Space Productions